اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درخشش فارسی‌ها در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست

با اعلام نتایج برگزیدگان «سیزدهمین دوره جایزۀ ملی محیط‌زیست» که صبح روز سه‌شنبه، هجدهم مهر ماه و طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران صورت پذیرفت، 3 عنوان برگزیده به استان فارس رسید.

درخشش فارسی‌ها در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران و دبیر سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط‌زیست، طی سخنانی با اشاره به اینکه این رویداد نقش بسیار مهمی در توسعۀ دانش و فرهنگ محیط‌زیستی و شناخت آن دارد، خاطر نشان کرد: استقبال از این دوره با رشد 35 درصدی نسبت مدت مشابه سال قبل همراه بوده است و 393 مؤسسه و شرکت و سازمان مردم‌نهاد در این دوره شرکت کردند.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان محیط زیست تقدیر و قدردانی از بزرگان و فعالانی است که در این حوزه فعالیت دارند و به حفط محیط زیست کمک می‌کنند‌؛ مبتنی بر آن، هیاتی از دانشمندان تحت کمیته جایزه ملی محیط زیست شکل گرفت و در 16 جلسه 393 اثر بررسی شد که 62 اثر را در 6 گروه انتخاب کردند، که 5 اثر از استان فارس برگزیده شد و به مرحله نهایی رسیدند.

مرادی اظهار داشت: در نهایت، از بزرگان حوزه محیط زیست متشکل از متخصصان، اساتید دانشگاه و چهره‌های علمی، به عنوان داوران این دوره دعوت شد و با تشکیل جلسات متعدد، پس از داوری و نظارت، مجموعا 36 نفر را به عنوان نفرات برگزیده در گروه‌های 6 گانه انتخاب کردند که در این مراسم از آن ها تقدیر شد.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول