اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستور برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلین امنیت اجتماعی

رییس کل دادگستری کل خراسان رضوی بر برخورد سریع و قاطع با اراذل و اوباش و مخلین امنیت اجتماعی تأکید کرد.

دستور برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلین امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در جلسه ی شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار کرد: برای حفظ امنیت به هیچ وجه نباید نسبت به مخلین امنیت و آسایش مردم مماشات صورت گیرد و در این حوزه دادسرا در خط مقدم است.

وی افزود : نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش ابراز قدرت نمایی نسبت به جان، مال و ناموس مردم داشته باشند و لذا پرونده های سرقت های مسلحانه و امنیتی باید با قاطعیت رسیدگی و در مورد آن رای صادر شود. 

گفتنی است در این جلسه که محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی نیز حضور داشت مقرر شد : تدابیر و برنامه ریزی لازم در برخورد با مجرمین سابقه دار، حرفه ای و خطرناک با بهره گیری از ظرفیت ستاد کنترل مجرمان حرفه ای استان اتخاذ شود و همچنین به منظور کنترل، رصد و برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش سطح شهر مشهد، سرپرستان نواحی ۲ ، ۴ و ۶ دادسرای عمومی و انقلاب، از طریق دادیاران ارجاع تدابیری اتخاذ نمایند تا پرونده های مرتبط با نزاع¬های دسته جمعی، ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و گرم و سایر عناوین مشابه به شعب ویژه ارجاع شود و بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش نیز باید به طور مستمر و به روز در اختیار بازپرسان این شعب قرار گرفته،  تا در صورت ارتکاب جرم توسط این افراد، تدابیر لازم و تشدید قرار تامین، مدنظر بازپرسان این شعب باشد .

همچنین رییس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: حتماً برخوردهایی که در این حوزه صورت می پذیرد جنبه اصلاحی و پیشگیرانه نیز داشته باشد، طوری که در راستای مأموریت ششم سند تحول قوه قضائیه مبنی بر اصلاح مجرمین باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول