اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سلامت روانی قاتل سریالی پیرمردهای مازندران اعلام شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: سلامت روانی قاتل سریالی از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و سلامت روانی نامبرده به تایید کارشناسان رسید.

سلامت روانی قاتل سریالی پیرمردهای  مازندران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران درباره نتیجه بررسی سلامت روانی قاتل زنجیره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگاران،اظهار کرد: سلامت روانی قاتل سریالی از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و سلامت روانی نامبرده به تایید کارشناسان رسید.

وی با تایید سلامت روانی  قاتل سریالی (معروف به کلثوم ) از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، افزود: معاینات و مصاحبه‌های دقیق روان پزشکی با متهم به قتل با دقت با حضور کارشناسان و ادله ی ارائه شده از سوی مراجع قضایی و جمع بندی نظریات کارشناسان  مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: همچنین قاتل در زمان ارتکاب جرائم و نیز در زمان مصاحبه فاقد هرگونه اختلال روان‌پزشکی بوده است که می‌توانست اراده یا قوه ی تمیز وی را تحت تاثیر قرار دهد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول