اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افتتاحیه های جدید در خط ۶ مترو تهران

پس از افتتاح ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی‌وردی (کوهسار) در خط ۶ مترو تهران، قرار است ورودی‌های دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران هم به بهره برداری برسد.

افتتاحیه های  جدید در خط ۶ مترو تهران

به گزارش فارس، عباس فتحعلی‌پور مجری خط ۶ متروی تهران در این باره گفت: همان طور که پیشتر عنوان شده بود، اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری برای سال جاری، تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده خطوط ۶ و ۷ مترو است. در خط ۶ برخی ایستگاه‌های قطعات میانی و شمالی باید تکمیل شوند که اخیراً ۳ ایستگاه از بخش شمالی به بهره‌برداری رسید. برای ماه‌های پیش رو نیز سعی داریم ایستگاههای آیت ا... کاشانی و شهدای کن را نیز به مرحله افتتاح برسانیم تا قطعه شمالی خط ۶ ایستگاه باقی‌مانده ای نداشته باشد.

به گفته وی، به موازات تکمیل ایستگاه‌ها، ساخت و بهره‌برداری از ورودی‌های دوم را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه ورودی دوم ایستگاه‌های شهر زیبا و شهران را امسال افتتاح خواهیم کرد.

مجری خط ۶ مترو در ادامه به روند بهره برداری از ایستگاه‌های قطعه میانی این خط اشاره کرد و افزود: ۵ ایستگاه قطعه میانی نیز در نوبت تکمیل و افتتاح قرار دارند که در فاز نخست ایستگاه‌های میدان خراسان، بهار شیراز و استاد نجات‌اللهی قرار داشته و دو ایستگاه سرباز و شهدای هفدهم شهریور هم در نوبت بعدی وارد مدار بهره‌برداری شبکه خطوط متروی تهران می‌شوند.

فتحعلی‌پور در پایان گفت: پروژه توسعه جنوبی خط۶ مترو نیز مرحله حفاری تونل و احداث ایستگاه‌های چهارگانه خود را پیش‌رو دارد که امیدواریم سال آینده با اتمام عملیات حفاری، فرآیند افتتاح برخی ایستگاه‌های این قطعه نیز به سرانجام برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول