اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

قدرت مدیریت صحنه در مأموریت‌، اولویت یگان ویژه است

فرمانده یگان های ویژه فراجا گفت: آموزش روز و قدرت مدیریت صحنه در مأموریت، اولویت یگان ویژه است.

قدرت مدیریت صحنه در مأموریت‌، اولویت یگان ویژه است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی با حضور در جمع فرماندهان، معاونان، مدیران و کارکنان یگان‌های ویژه که به مناسبت آئین رونمایی از مستند لبیک یا زینب (س) و همچنین اختتامیه جشنواره عکس و رزمایش سفیر 1402، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی خصوصا شهدای مظلوم فراجا اظهار کرد: خدمات صادقانه یگان‌های ویژه در راستای نظم بخشی به جامعه، رضایت مردم را به دنبال داشته و نتیجه کارهای فرهنگی در پلیس ویژه امنیت مردم است و این مهم نشان از تبلور پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

سردار کرمی، آموزش بروز و قدرت مدیریت صحنه در مأموریت‌ها را یکی از اولویت‌های یگان ویژه و پلیس حرفه ای دانست و افزود: کارکنان یگان ویژه در سراسر کشور با حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهادی خود، امید بخش همه آحاد مردم شریف جامعه هستند.

فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به فرهنگ جهاد و شهادت در بین کارکنان یگان ویژه اذعان کرد: نیروهای ما در پلیس ویژه به عنوان سربازان جان برکف ولی فقیه همواره در خط مقدم خدمتگزاری به مردم هستند و با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت و آسایش را در جامعه حاکم و پشتوانه مستحکمی برای مأموریت‌های سخت و حساس در مجموعه انتظامی سراسر کشور هستند.

رئیس پلیس ویژه با بیان اینکه یگان‌های ویژه فراجا از نیروهای خوش فکری در حوزه‌های مختلف از جمله کارهای جهادی و فرهنگی برخوردار است، تصریح کرد: پیشرفت‌های چشمگیر یگان ویژه تا به امروز مرهون تلاش، مطالعه و تحقیق توسط همکاران خوش فکر و ایده پردازی است که تمام وقت در راستای رسیدن به اهداف والای نظام و انقلاب اسلامی در حال کوشش هستند.

 فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به اینکه اولین شرط کارهای فرهنگی این است که باید هوشمندانه باشد، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در یگان ویژه، ارتقاء روحیه جهادگری و خدمت رسانی به مردم را به ارمغان می آورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول