اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش لبنان شهادت یک خبرنگار در حمله ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کرد

ارتش لبنان با انتشار بیانیه‌ای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی فعالان رسانه‌ای و به شهادت رسیدن یک خبرنگار را تایید کرد.

ارتش لبنان شهادت یک خبرنگار در حمله ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش لبنان امروز شنبه، ۱۴ اکتبر در بیانیه‌ای تایید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک موشک، خودروی فعالان رسانه‌ای را هدف قرار داده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ارتش لبنان در بیانیه‌اش تایید کرد که این حمله صهیونیست‌ها، موجب به شهادت رسیدن یک خبرنگار و زخمی شدن ۵ تن دیگر شده است.

رسانه‌ها گزارش دادند که رژیم صهیونیستی، عصر روز گذشته، خودروی حامل گروهی از خبرنگاران خبرگزاری‌های رویترز، فرانسه و شبکه «الجزیره» را در جنوب هدف قرار داده و به دنبال این اقدام، خبرنگار رویترز به شهادت رسید.

وزارت خارجه لبنان، بعدازظهر امروز، اعلام کرد بیروت از طریق نمایندگی خود در سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌ان‌ای)، این شکایت بعد از شهادت «عصام عبدالله» خبرنگار لبنانی‌ الاصل خبرگزاری رویترز انجام می‌شود که در حمله روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول