اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

کشف دو قبضه سلاح و بیش از ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران از کشف دو سلاح و ۱۶ کیلو مواد مخدر در پردیس خبر داد و اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سلاح و برخورد با قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح غیر مجاز و در پی گزارشات‌های مردمی مبنی بر نگهداری سلاح و مواد مخدر توسط یکی از ساکنان روستای شهر بومهن بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ بومهن شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن و ماموران انتظامی شهرستان با انجام بررسی‌های لازم و صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل و در عملیات موفق و دستگیری نگهدارنده سلاح و مواد مخدر که قصد فرار نیز داشته شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح گرم به همراه چندین عدد فشنگ ساچمه‌ای، چند کیلو ساچمه برای ساخت و پُر کردن فشنگ، یک قبضه سلاح سرد و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

صارمی ابراز کرد: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس با جدیت با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و در این راستا از شهروندان نیز تقاضا داریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول