اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

کمیک‌موشن نوجوان فلسطینی که 3 اسرائیلی او را زنده زنده سوزاندند+فیلم

کمیک‌موشن «چمدانت را ببند» درباره زنده سوزنداندن نوجوان بی‌گناه فلسطینی به نام «محمدحسین ابوخضیر» به دست 3 جوان اسرائیلی، منتشر شد.

کمیک‌موشن نوجوان فلسطینی که 3 اسرائیلی او را زنده زنده سوزاندند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیک‌موشن «چمدانت را ببند» درباره زنده سوزنداندن نوجوان فلسطینی به نام «محمدحسین ابوخضیر» از سوی مرکز هنری رسانه‌ای «سلوک» منتشر شد. این کمیک موشن زوال اندیشه صهیونیسم را به تصویر می‌کشد و به نظام طبقاتی و تبعیض‌آمیز این رژیم، نه تنها در قبال سایر ملیت‌ها از جمله فلسطین که حتی مردم این سرزمین می‌پردازد، بلکه به یهودیان ساکن این سرزمین که صرفاً ابزاری در دست آپارتاید اسرائیل هستند اشاره دارد.

محمدحسین ابوخصیر نوجوان فلسطینی، در ۲ ژوئیه، مصادف ۱۲ خردادماه ۱۳۹۳، از خیابانی در محله شعفاط بیت‌المقدس به دست ۳ جوان اسرائیلی ربوده شد. آن‌ها محمدحسین را شکنجه کردند و در حالیکه هنوز زنده بود، او را سوزاندند. جنازه سوخته محمدحسین ابوخضیر چند ساعت بعد توسط پلیس در جنگل‌های اورشلیم پیدا شد.

تهیه‌کننده این اثر مریم جعفری، کارگردان آن حامد حسینی‌فرد و نویسنده سکینه خدارحمی هستند. علیرضا خوشکام، قدسیه پایینی، امید طهرانی و حدیث دانایی‌کیا تیم ایده‌پرداز، علیرضا لطفی‌زاده گوینده، سعید نوروزی و حمید مقصودی تصویرگر، نوروز عباسی استوری‌برد و بک‌گراند، مسعود ابراهیمی متحرک‌ساز و حمید حسینی‌منفرد نیز صداگذار و تدوین‌گر این اثر است.

می‌توانید این کمیک‌موشن را در ادامه مشاهده کنید:

مؤسسه «مناخیم بیگن» در قدس اشغالی، طی گزارش در سال ۲۰۲۲ اعتراف کرد: «بیش از ۷۰ درصد اسرائیلی‌ها برای گرفتن پاسپورت دوم اقدام کرده‌اند و نیمی از یهودیان ساکن فلسطین اشغالی می‌خواهند به اروپا برگردند.»

در پایان این کمیک‌موشن آمده است: «مهاجرت معکوس نشانه‌ای واضح از زوال اندیشه صهیونیسم بوده و چه نزدیک است آن روز که سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی‌اش بازگردد.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول