اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افتتاح بازارچه اشتغال‌زایی بانوان در بهبهان

فرمانده سپاه بهبهان از افتتاح و راه‌اندازی بازارچه اشتغال‌زایی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

افتتاح بازارچه اشتغال‌زایی بانوان در بهبهان

روح‌اله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد:  با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد متکی بر اقتصاد مقاومتی و با توجه سیاست‌ها و اقدامات سپاه پاسدان در حمایت و ترویج اقتصاد مقاومتی در کشور، سپاه ناحیه بهبهان با همکاری بسیج جامعه زنان در راستای حمایت بانوان سرپرست خانوار بازارچه اشتغال‌زایی فدک راه اندازی شد.

فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد: زنان ما با تأسی از معارف دینی و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در کنار مردان نقش مؤثری را در جامعه ایفا می‌کنند و همواره برای تحقق  زندگی ایده آل می‌کوشند و امروزه با حمایت‌های جامعه، نقش زنان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بیشتر به چشم ‌می‌خورد و حتی در برخی موارد زنان از مردان نیز پیشی گرفته‌ و موفق عمل می‌کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بانوان سرپرست خانوار و فعال در حوزه صنایع دستی با توجه به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به این بانوان این بازارچه جهت ارائه محصولات تولید شده به بازار فروش است.

قاسمی خشاب تصریح کرد: در این مرکز اشتغال‌زایی ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم شروع به کار خواهند کرد و فرصتی مناسب برای اشتغال و حمایت از بانوان است .

فرمانده سپاه بهبهان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه محرومیت‌زدایی، مردم یاری و مردم دوستی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق محروم کشور است و تاکنون خدمات شایسته‌ای در زمینه‌های مختلف در راستای سازندگی، محرومیت‌زدایی و عمران آبادی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: 30 سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه بهبهان در راستا ترویج ازدواج آسان و کمک به نیازمندان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اهدا شد.

قاسمی خشاب بیان کرد: سپاه و بسیج همواره تلاش خواهد کرد خدمات شایسته‌ای در خصوص خدمت محرومین در زمینه‌های مختلف ارائه کند تا خدمتی ماندگار به یاد گذاشته باشد.

فرمانده سپاه بهبهان عنوان کرد:  5 باب خانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهبهان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان و شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج فارس در شهر تشان با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح شد .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول