اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی داره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف همبستگی با کودکان فلسطینی، مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس استان برگزار می‌شود.

مسابقه نامه به کودکان فلسطینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت دبیقی با اشاره به اینکه مسابقه نامه به کودکان فلسطینی  در مدارس  استان  برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه می‌توانند نامه خود را در یک صفحه به کودکان فلسطینی بنویسند.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرصتی برای دانش آموزان است تا با تاریخ و فرهنگ فلسطین آشنا و از طریق هنر، صدای خود را به گوش جهانیان برسانند گفت: در این مسابقه دانش آموزان می‌توانند با بیان احساسات و عواطف خود، همدردی خود را با کودکان فلسطینی نشان دهند.

دبیقی ، مهلت ارسال آثار  را ، ۷ آبان ماه ۱۴۰۴عنوان کرد و گفت:  داوری آثار در تاریخ ۸ آبان ماه انجام خواهد شد که سه نفر از هر شهرستان به مرحله نهایی راه می یابند و جوایز آنها در روز ۱۳ آبان ماه اهداء می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد. در پایان گفت : علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را  از طریق مدارس به معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق تحویل دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول