اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت‌های سلامت‌محور رشت و تالش

معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در جریان حضور در گیلان، از زیرساخت‌های سلامت‌محور رشت و شهرستان تالش، بازید کرد.

بازدید میدانی معاون وزیر بهداشت از زیرساخت‌های سلامت‌محور رشت و تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز در گیلان حضور و ضمن بازدید از زیرساخت‌های سلامت‌محور به ویژه نظام آموزشی، در جریان کم و کیف آن قرار گرفت.

بازدید از دانشکده بهداشت، بیمارستان جایگزین پورسینا، دانشکده در دست احداث و سایت آزمون و باغ گیاهان دارویی در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت و همچنین بخش‌های مختلف بیمارستان شهید نورانی تالش، مهمترین بخش‌هایی بودند که توسط معاون آموزشی وزیر بهداشت و مسؤولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان مورد بازدید قرار گرفت.

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش در دفتر ریاست بیمارستان با ابراز خرسندی از اقدامات زیرساختی در این قطب درمانی، اظهار کرد: پروژه‌هایی که در تالش آغاز شده نوید بخش اقدامات مثمرثمر است.

به گفته معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان اقدامات قابل توجهی در ارتقای سطح بهداشت و درمان تالش انجام داده است.

وی با بیان اینکه، وزارت بهداشت آماده مساعدت با بخش درمان در بیمارستان‌های دولتی به ویژه در مناطق کم برخوردار است، گفت: توجه به بخش بهداشت و درمان مناطق کمتر توسعه‌یافته یک رویکرد محوری در وزارت بهداشت است.

وی منابع ارزشمند سرمایه انسانی در نظام سلامت تالش را منحصربفرد توصیف کرد و گفت: وجود پزشکان متخصص و بومی در تالش یک نعمت بزرگی است که باید آن را غنیمت شمرد.

 

محمد تقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از زحمات و حمایت‌های معاونت آموزشی وزارت بهداشت، اظهار کرد: بسیاری از امورات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حمایت‌های ویژه معاونت آموزشی وزارت بهداشت انجام می‌شود که یکی از نمونه‌های آن برگزاری آزمون برد تخصصی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در گیلان است.

وی با بیان اینکه تالش یکی از قطب‌های درمانی استان گیلان است که خدمات منحصربه‌فردی به مردم ارایه می‌کند، افزود: علیرغم همه تلاش‌های صورت گرفته لازم است در بخش نیروی متخصص و امکانات تلاش‌ها بیشتر شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وجه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با وزارت بهداشت وعده انجام شدنی و تلاش برای تحقق آن است که نمونه آن MRI است.

آشوبی همچنین از ارتقای درجه اعتبار بخشی بیمارستان  شهید نورانی تالش خبر داد و آن را ناشی از تلاش‌های کادر درمان و اجرایی آن برشمرد.

فرامرز مرجانی، سرپرست فرمانداری تالش هم در این نشست اظهار کرد: تالش بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که توجه به زیرساخت‌های آن لازم و ضروری است و اقدامات صورت گرفته در بیمارستان تالش مثبت است اما کافی نیست و لازم به توجه بیش از پیش است.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول