اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

منوریل قم تا اواخر آذرماه تعیین تکلیف می‌شود

استاندار قم گفت: تلاش داریم با استفاده از جمع کارشناسان و جمع نخبگان تا پایان آذرماه تصمیم نهایی پروژه منوریل قم اتخاذ شود.

منوریل قم تا اواخر آذرماه تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 170 پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 200 میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری قم باجدیت در تلاش برای رفع مشکلات است و خوشبختانه اتحاد خوبی در مجموعه شهری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی خوبی در سطح شهر درحال انجام است، مطرح کرد: باید تمام اقدامات یا فرهنگی باشد و یا پیوست فرهنگی داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه باید به تمام ابعاد فرهنگی توجه شود، عنوان کرد: همچنین زیرمجموعه فرهنگ‌ها نیز باید رشد و توسعه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه منوریل قم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با استفاده از جمع کارشناسان و جمع نخبگان تا پایان آذرماه تصمیم نهایی پروژه منوریل قم اتخاذ شود.

آقامیری در پایان تاکید کرد: در مجموعه مدیریت استان از تمام افکار و نخبگان استقبال خواهیم داشت و آمادگی استفاده از نظرات وجود دارد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول