اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار هماهنگ کننده سازمان ملل با امیرعبداللهیان در بیروت

هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح غرب آسیا با وزیر امور خارجه ایران در بیروت دیدار و درباره اوضاع جاری در فلسطین گفت‌وگو کرد.

دیدار هماهنگ کننده سازمان ملل با امیرعبداللهیان در بیروت

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بیروت، «تور فینسلاند» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه و هیأت همراه ظهر امروز (شنبه) ۲۲ مهر ماه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرعبداللهیان پیش از این و در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس از انجام این دیدار خبر داده بود.

امیرعبداللهیان در پاسخ به فارس گفت: امروز بعد از کنفرانس با نماینده دبیرکل سازمان ملل در منطقه ملاقاتی خواهم داشت و به او خواهم گفت فرصت ابتکار سیاسی و بین‌المللی همچنان وجود دارد اما فردا دیر است.

تور فینسلاند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه پس از دیدار با امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران گفت که گفت‌وگوهای خیلی خوبی با امیرعبداللهیان داشته است. وی درباره پیش نویس قطعنامه احتمالی سازمان ملل درباره فلسطین هم گفت: نتایج منفی اتفاقات باعث شده شرایط تحت کنترل نباشد. زمان کمی داریم و باید سریع اقدام کنیم. این کاری است که سازمان ملل می‌خواهد انجام بدهد.

به گزارش خبرنگار فارس امیرعبداللهیان در سفرش به منطقه در پی تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و نوار غزه و عملیات طوفان الاقصی در مقصد سوم این سفر در بیروت حضور دارد. وی قبل از آن به عراق سفر و بعدازظهر دیروز هم سفری چند ساعته به سوریه داشت. او در این سه کشور در دیدار با مقامات این کشورها درباره این تحولات به رایزنی پرداخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول