اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه ۹ میلیون متر مکعب از مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز در همدان مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاص‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک واحد کارگاه تولید ادوات حفاری غیرمجاز که در حال تولید دستگاه‌های حفاری غیرمجاز تراکتور و ... بود با دستور قضایی پلمب و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: این واحد تولیدی غیرمجاز در پوشش واحد صنعتی مرغداری شناسایی شده، با دستور قضایی و به همت کارشناسان حقوقی و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان گشت و بازرسی و همکاری پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل شهرستان ملایر پلمب شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از غیر فعال بودن این واحد صنعتی مرغداری خبر داد و افزود: در این کارگاه غیر مجاز تعداد هفت دستگاه تراکتور و ادوات حفاری غیر مجاز شناسایی و با دستور قضایی طبق ماده ۱۳ قانون توزیع عادلانه آب، کارگاه و تراکتورهای حفاری غیرمجاز پلمب شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۸ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که با انسداد این تعداد چاه در حدود ۹ میلیون متر مکعب در مصرف آب زیرزمینی جلوگیری شده است.

اخلاصمند از جلوگیری از حفر ۲۱ حلقه چاه غیرمجاز در استان خبر داد و افزود: با اقدامات شبانه‌روزی گروه‌های گشت و بازرسی از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۳ دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول