اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستیار فرماندار شهرستان گلشن معرفی شد

دستیار ویژه سیستان و بلوچستان گفت: «خالد رئیسی» به عنوان دستیار فرماندار شهرستان گلشن معرفی شد.

دستیار فرماندار شهرستان گلشن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا جعفری امروز در مراسم معارفه دستیار فرماندار سراوان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: به طور قطع باور داریم که حلقه مفقوده شکل گیری دولت اسلامی موضوع مهم مردمی سازی است که متاسفانه روند مشارکت مردم در امر تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرا به معنای واقعی عملیاتی نشده است. 

وی افزود: در سیستان وبلوچستان سازوکارهای تحقق این مهم مهیا شده و بر اساس بخشنامه های ابلاغی برای هر فرماندار و مدیرکل یک دستیار مردمی آگاه به شرایط منطقه ماموریتی خود و از جنس مردم و با روحیه جهادی انتخاب می شود که تا کنون در شهرستان های هامون، هیرمند و خاش معارفه شده اند. 

به گفته جعفری؛ این روند در تمام شهرستان های استان ادامه خواهد داشت و قصد داریم تا شبکه ای منسجم و قوی ایجاد کنیم تا نقش مردم در 4 عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرا از همیشه پررنگ تر شود و ماموریت مهم دستیاران نیز اجرای دقیق همین اصل است. 

شایان ذکر است در پایان این مراسم "میرامین میرمرادزهی" به عنوان جوان ترین دستیار فرماندار سیستان وبلوچستان در شهرستان سراوان معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.

آغاز فعالیت دستیار مردمی فرماندار گلشن

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت همچنین در مراسم معارفه دستیار فرماندار گلشن که با حضور مسئولان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: اگر مردم در تمام صحنه های کشور حضور جدی داشته باشند قطعاً شاهد ایرانی آبادتر خواهیم بود که شبکه مردمی سازی دولت به دنبال اجرای همین امر است. 

وی ادامه داد: مدیران دولتی همواره مشغله های کاری و اداری خود را دارند و شاید در برخی اوقات امکان حضور در بین مردم را نداشته باشند که دستیاران مردمی آنها این خلاها را پر کرده و با نشست و برخواست در میان مردم و حلقه های میانی، واسط خوبی میان دولت و ملت خواهند بود. 

جعفری تصریح کرد: یکی از تکالیف دستیاران فرمانداران این است که ظرفیت های مغفول اما اثرگذار و مهم هر شهرستان را شناسایی کرده و وارد مرحله اجرا و بهره برداری کنند که در این مسیر نیز انتظار داریم دیگر شاهد سنگ اندازی ها و انداختن طرح های مردمی در نامه نگاری و چارچوب های سخت و پیچیده اداری نباشیم و طرح هایی که قابلیت اجرا توسط مردم و برای مردم دارد هر چه سریعتر و بر اساس قانون تسهیل و اجرا شود. 

در پایان نیز «خالد رئیسی» به عنوان دستیار فرماندار شهرستان گلشن معرفی شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول