اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اولین نمایشگاه « ایرانی سازان » در ایلام برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: نمایشگاه «ایرانی سازان» با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولید کننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهر ایلام برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه « ایرانی سازان » در ایلام برگزار می‌شود

سید غلامحسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نمایشگاه «ایرانی‌سازان» با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌‌های ساخت داخل، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز در ایلام برگزار می‌شود، افزود: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در «چغاسبز» میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود.

گرشاسبی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی‌سازان در ایلام را ایجاد بستری برای حضور شرکت‌های ایرانی و معرفی توانایی‌ها و فناوری‌های جدید آنها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد: کاهش هزینه‌های تولید، معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های استان ایلام جهت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد: ۱۱ درصد گاز و ۶ درصد نفت کشور در ایلام تولید می‌شود و بنا به پیشنهاد استاندار محترم، استان ایلام قابلیت تبدیل به پارس غربی را دارد.

وی معرفی دستاوردهای استان ایلام در‌ حوزه‌های مذکور را از اولویت‌های دیگر این نمایشگاه برشمرد و از مدیران، شرکت‌ها‌ و دانشجویان استان برای حضور اثرگذار در این نمایشگاه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این نمایشگاه از ۳ تا ۵ آبان ماه در ایلام برگزار خواهد شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول