اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بانک‌ها موظف به بخشودگی سود و جرائم و امهال تسهیلات فعالان کشاورزی هستند

رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: بانک‌ها موظف هستند نسبت به امهال تسهیلات از ابتدای سال ۹۴ تا پایان ۱۴۰۲ برای تمامی فعالان بخش کشاورزی اقدام کنند.

بانک‌ها موظف به بخشودگی سود و جرائم  و امهال تسهیلات فعالان کشاورزی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید عماد شاهرخی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران لرستان که در حال برگزاری است، در خصوص بخشودگی سود و جرائم و استمهال تسهیلات بانکی برای فعالان بخش کشاورزی، اظهار کرد: بانک‌ها موظف هستند نسبت به امهال تسهیلات از ابتدای سال ۹۴ تا پایان ۱۴۰۲ برای تمامی فعالان بخش کشاورزی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۶ نفر از بهره‌برداران استان از این فرصت بهره‌مند خواهند شد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه اجرای بند دال تبصره ۱۶ نیازمند هکاری بانک‌ها است، گفت: انتضار می‌رود پس از مصوبه این جلسه و ابلاغ، بانک‌ها همکاری لازم را با کشاورزان داشته باشند.

شاهرخی بیان داشت: ۱۷۱ میلیارد تومان به این منظور به استان اختصاص یافته، از طرفی ۶ ماهه امسال خسارت ناشی از حوادث طبیعی نداشتیم، بنابراین استمهال تسهیلات شامل ۶ ماهه امسال نبوده و تا پایان سال ۱۴۰۱ این مصوبه اجرایی می‌شود، با این وجود در صورتی ۶ ماهه دوم سال خسارتی به کشاورزان رسید این فرصت شامل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود بخشودگی سود و جرائم به محض ابلاغ به بانک‌‌ها لازم‌الاجرا است، افزود: بهره‌برداران همچنین می‌توانند از فرصت امهال تسهیلات استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول