اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

متا هم محتواهای مربوط به حماس را حذف می‌کند

متا اعلام کرده اقداماتی را برای حذف اطلاعات مرتبط با حماس در پلتفرم‌های خود انجام می‌دهد.

متا هم محتواهای مربوط به حماس را حذف می‌کند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، متا اعلام کرد اقداماتی از جمله حذف محتوای حمایت از حماس در پلتفرم‌های خود را انجام می دهد. این اقدام متا پس از فشار اتحادیه اروپا روی شبکه‌های اجتماعی با ادعای عدم انجام اقدام کافی جهت مقابله با اطلاعات نادرست انجام می‌شود.

متا 3 روز پس از عملیات جنبش مقاومت حماس در سرزمین های اشغالی، گفت که بیش از 795هزار محتوای عبری یا عربی را حذف یا به عنوان مزاحم علامت گذاری کرده است.

این شرکت همچنین گفته که محتوایی را که به وضوح گروگان های گرفته شده توسط حماس را شناسایی می کند، حذف خواهد کرد. محتوای حاوی تصاویر تار از قربانیان همچنان مجاز است.

کمیسیون اروپا پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را برای حذف محتوای غیرقانونی و مضر جهت پیروی از قانون خدمات دیجیتال (DSA) تحت فشار قرار داده است، که نقض آن می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود.

پس از هشدار اتحادیه اروپا به ایلان ماسک شبکه رسانه اجتماعی ایکس نیز اعلام کرده بود حساب هایی که مرتبط با حماس هستند را حذف کرده است.

پیش از این آژانس فدرال ضد تبعیض آلمان اعلام کرد که حساب کاربری خود را در پلتفرم رسانه اجتماعی Xایکس(توییتر سابق) می بندد. این آژانس اعلام کرد به دلیل افزایش نژادپرستی اینکار را کرده و از سایر نهادها نیز می خواهد که از این روش پیروی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول