اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درگذشت مادر شهید «سلطان زاده» در بشرویه

مادر شهید محمدعلی سلطان زاده از شهدای شهرستان بشرویه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

درگذشت مادر شهید «سلطان زاده» در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مرحومه شهربانو کریما مادر شهید محمدعلی سلطان زاده در سن ۷۶ سالگی به علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

شهید محمدعلی سلطان زاده در سال ۱۳۴۹ متولد و در سن ۱۶ سالگی در تاریخ شش بهمن ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع مرحومه شهربانو کریما ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از محل هیئت ابوالفضلی (ع) بشرویه به سمت گلزار شهدا خواهد بود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز به مناسبت درگذشت مادر شهید والامقام محمدعلی سلطان زاده پیامی تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:  انا لله و انا الیه راجعون

«بله، طبعاً شهادت فرزند، فقدان فرزند و از دست رفتن جوانی که شما او را مثل دسته‌ی گل پرورش دادید، بزرگ کردید، به او امید بستید، به او محبّت دارید، درد و رنج بسیار زیادی دارد؛ در این تردیدی نیست امّا از آن طرف وعده‌ی الهی و چشم‌روشنی خدای متعال به همین پدر، به همین مادر، به همین همسر یا فرزند که در این مصیبت صبر میکنند، آن‌چنان دل‌نواز و چشم‌نواز است که آن مصیبت را کم‌رنگ می کند». امام خامنه‌ای

خبر درگذشت مرحومه مغفوره کربلایی شهربانو کریما مادر شهید والامقام محمدعلی سلطان زاده موجب تاثر و تالم اینجانب شد. این مصیبت را به خانواده ایشان، فامیل وابسته و مردم شهیدپرور شهرستان بشرویه تسلیت عرض می‌کنم.

 لحظه‌ی وصال مادر و فرزند اگر چه برای این دو شیرین است و همچون عسل اما دوری این مادر صبور و مقاوم برای وابستگان دردی جانکاه و ضایعه‌ای حزن‌انگیز می‌باشد. اینجانب صبر و اجر برای بازماندگان و غفران الهی برای آن مرحومه‌ی مومنه از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول