اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دانش‌آموزان سیرجانی دو ساعت دیرتر به مدرسه بروند، دیگر شهرستان‌ها تغییری ندارد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان کرمان با اشاره به تاخیر ۲ ساعته در شروع به کار مدارس شهرستان سیرجان به دلیل گرد و غبار گفت: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان امروز شنبه ۲۲ مهرماه طبق روال عادی و با رعایت توصیه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

دانش‌آموزان سیرجانی دو ساعت دیرتر به مدرسه بروند، دیگر شهرستان‌ها تغییری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اداره اطلاع رسانی آموزش‌وپرورش استان کرمان، مهران باهری اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان مدارس شهرستان سیرجان امروز شنبه ۲۲ مهرماه جاری با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تاکید کرد: مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان نیز با تاکید ستاد بحران استانداری کرمان با رعایت توصیه‌های بهداشتی فعالیت خود را طبق روال عادی ادامه خواهند داد و تعطیلی و یا تاخیر در شروع فعالیت مدارس سایر شهرستان‌ها و مناطق استان نداریم.

باهری تاکید کرد: فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنها به شایعات مجازی توجه نکنند زیرا هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس در اسرع وقت از طریق پورتال آموزش‌وپرورش استان به نشانی اینترنتی kerman.medu.gov.ir اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول