اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رشد ۴۰ درصدی جذب رشته اسکواش در همدان

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: اسکواش همدان در سال‌های اخیر با رشد ۴۰ درصدی جذب بازیکنان و رشد ۱۵ پله‌ای در ارزیابی فدراسیون موفقیت‌های خوبی به دست آورده است

رشد ۴۰ درصدی جذب رشته اسکواش در همدان

اسدالله ربانی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره رشد ورزش اسکواش و تبدیل این رشته ورزشی به عنوان یکی از قطب‌های کشور اظهار کرد: توسعه این رشته ورزشی، ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها و معرفی اسکواش به علاقه‌مندان کماکان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح آموزش رایگان اسکواش و جذب علاقه‌مندان به این رشته استعدادیابی و استعدادپروری را از سیاست‌های اصلی هیأت اسکواش عنوان کرد.

رئیس هیات اسکواش همدان با اشاره به برگزاری جشنواره اسکواش در پارک مردم و استقبال از این برنامه افزود: این جشنواره به مناسبت روز جهانی اسکواش و با هدف معرفی این رشته جذاب در جامعه با شعار "هر خانواده یک تیم اسکواش" برگزار شد.

وی گفت: اسکواش همدان در سال‌های اخیر با رشد ۴۰ درصدی جذب بازیکنان و رشد ۱۵ پله‌ای در ارزیابی فدراسیون موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

ربانی‌مهر با بیان اینکه با توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پروژه اسکواش در آینده شاهد توسعه این رشته در سطح کشور خواهیم بود تاکید کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اعتبار خوبی برای اسکواش اختصاص یافته است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول