اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان افتتاح شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در مراسم افتتاحیه کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: با افتتاح این کارخانه به تنوع بخشی به فراورده‌های معدنی کمک می‌شود.

 وی افزود: افتتاح این واحد صنعتی، شهرستان استهبان علاوه بر توسعه در بخش کشاورزی و با داشتن مرکزیت انجیر ایران،  توسعه صنعتی و نواحی آن در این شهرستان به دنبال دارد.

منظور ادامه داد: تولید فراورده‌های معدنی موجب می‌شود تا زنجیره آن در کشور تکمیل شود و مواد خام صنعتی بدون واردات آن تامین شود.

رئیس برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: هدف دیگر ما از سفر به شهرستان استهبان نشست و هم اندیشی با نخبگان و مقامات این شهرستان است که دغدغه‌هایی همچون تکمیل زیرساخت‌ها و ارتقای شاخص‌های توسعه در این جلسات مطرح شد.

 وی تصریح کرد: این شاخص‌ها در موضوعات آموزشی، آموزش عالی، سلامت و توسعه فرهنگی مطالبات درست و به‌جایی از طرف نخبگان و مقامات مطرح شد.

 منظور قول مساعد داد تا در برنامه توسعه شهرستان استهبان که در چارچوب برنامه هفتم کشور تنظیم می‌شود، همه این موارد و برنامه‌ریزی‌ها عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که شاخص برخورداری استان فارس و شهرستان استهبان تا 5 سال آینده ارتقا یابد، افزود: سیاست‌گذاری‌های ما این است که یک نگاه عادلانه بین استانی و شهرستانی داشته باشیم و برنامه ما این است که برنامه نگاه عادلانه توزیعی داشته باشیم و دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان استهبان را جبران کنیم .

به گزارش فارس، کارخانه فروآلیاژ منگنز و سیلیس رودبال استهبان در شروع فعالیت است و تاکنون برای 120 نفر شغل ایجاد کرده و در صورت پیشرفت صد در صدی 400 نفر بطور مستقیم صاحب شغل می‌شوند و اعتبار راه‌اندازی آن 450 میلیارد تومان است .

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول