اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قصه نان، تلخ‌ترین داستان در باشت

نان در شهرستان باشت داد مردم را درآورده و گویی که مسئولان درد و غمی برای نظارت ندارند.

قصه نان، تلخ‌ترین داستان در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت جمعی از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس در باشت اظهار کردند: نان به عنوان یک کالای ضروری و قوت غالب روزانه مصرفی شهروندان  مورد توجه بسیار زیادی  است که کیفیت پایین این برکت الهی گلایه مردم باشت را به دنبال دارد.

آنها افزودند: نان در این شهرستان مدت زیادی است که دیگر کیفیت خود را از دست داده  و این امر باعث دور ریز و اسراف آن در باشت و موجب نارضایتی و گلایه  بسیاری شهروندان شده و بیشتر نان خریداری شده پس از گذشت یک ساعت بیات می شود و دیگر قابل خوردن نیست و دور ریز بودن نان نشانه بی کیفیتی آن  است که به نان خشکی های دوره گرد داده می شود  و سپس به آخور گوسفندان می‌رود.

این جمع اظهار داشتند: اگر مجموعه های ذی ربط در نظارت و برخورد ضعیف عمل نکنند، به طور قطع شاهد بی کیفیتی و به دنبال آن نارضایتی مشتریان از کیفیت نان نخواهیم بود.

آنها افزودند: از طرفی دیگر رعایت نکردن موازین بهداشتی و ساعات پخت در برخی نانوایی ها و نبود نظارت کافی بر این امر بر گلایه های مردمی افزوده  است.

این جمع اظهار کردند: وقتی به نانوایان سطح شهر در خصوص نامرغوب بودن نان  اعتراض می‌کنیم آنان کیفیت آرد و گندم را دلیل آن می‌دانند.

افراد معترض اظهار کردند: بارها مشاهده کرده‌ایم که بسیاری از افراد  در صف ایستاده‌اند و پس از انتقاد به کیفیت نان با رفتار بد برخی از نانوایی‌ها مواجه شدند.

عده‌ای دیگر می‌گویند برخی نانوایی ها کیسه آرد به قیمت دولتی تحویل می گیرند و آن را در بازار آزاد به قیمت چندین برابر  به فروش می رسانند و این امر باعث شده که ساعات پخت را رعایت نکنند و دیر واحد نانوایی را باز و زود تعطیل می کنند.

این جمع از شهروندان از مسئولان خواستار توجه جدی نسبت به رسیدگی به رفع این مشکل به ویژه در جهت افزایش کیفیت مناسب نان  و رعایت ساعات پخت در نانوایی های باشت شدند.

به گزارش فارس در آینده نزدیک به داستان تلخ نان در باشت بیشتر می‌پردازیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول