اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طوفان الاقصی اقدامی بی‌نظیر بود

امام جمعه موقت ورامین گفت: طوفان الاقصی در برابر اشغالگری فلسطین اقدامی بی نظیر بود، این عملیات شبیه فتح خرمشهر بود.

طوفان الاقصی اقدامی بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته وقف، به وقف خصوصاً وقف‌های جدید در حوزه ترویج معارف قرآن، کارهای خیر مانند ازدواج و جهیزیه، درمان و دارو اظهار کرد: به همه خیران توصیه می‌کنم به وقف برای برون‌رفت از مشکلات کشور توجه بیشتری داشته باشند و جزو اولویت‌های آنان محسوب شود.

وی سپس به مسائل فلسطین و حمله پیروزمندانه طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: پیروزی حماس بر رژیم صهیونیستی را تبریک عرض می‌کنم، مقاومت جبهه مقاومت روز به روز در حال پیشرفت هست و در مقابل رژیم غاصب کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در طول هفت دهه رژیم غاصب صهیونیستی جنایت می‌کند، افزود: این رژیم بی شرمانه کودک می‌کشد، خانه‌ها را ویران می‌کند، بمب‌های ممنوعه به کار می‌برد و هیچکس در دنیا جلوی وی را نمی‌گیرد.

قدوسی نژاد بیان داشت: امروز نیز یزیدیان زمان آب و برق غزه را قطع کرده اند و مردم فلسطین در یک بحران جدی قرار گرفته اند.

وی طوفان الاقصی در برابر اشغالگری فلسطین را اقدامی بی نظیر دانست و تصریح کرد: برخی تحلیلگران آن را به فتح خرمشهر تشبیه کردند که کمر صدام را شکست، این عملیات کمر رژیم غاصب صهیونیستی را شکست و زلزله‌ای بود که بنیاد آنان را سست کرد.

خطیب جمعه ورامین از جهان اسلام خواست، در برابر این جنایات قیام کنند و اظهار کرد: ننگ بر مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، چرا لال هستند، مرگ بر آمریکای خیانتکار که سلاح‌های اهدایی آنان بر سر این ملت مظلوم فرود می‌آید.

وی در ادامه بیان داشت: کمک به ملت فلسطین یک وظیفه است، امروز نیز در نماز جمعه هلال احمر هدایای مردم را جمع آوری می‌کند، با کمک‌های خود به یاری این مردم بشتابید.

امام جمعه موقت ورامین سپس به اسرائیل جنایتکار و اربابان آمریکایی او اعلام کرد: این جنایات وحشیانه نمی‌تواند اسرائیل را نجات دهد، یقیناً به زودی جهان مرگ صهیونیست‌ها را خواهد دید و تا آن روز فریاد «مرگ بر اسرائیل» ما بلند خواهد بود.

قدوسی ادامه داد: امروز مردم شهر شهیدان پانزده خرداد با راهپیمایی خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد و جوانان این شهرستان اعلام می‌کنند، در صورت لزوم و تشخیص مسئولان آماده حضور در میدان نبرد هستند.

قدوسی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: حادثه غم انگیز زلزله افغانستان را به به مردم کشور دوست و برادر افغانستان و مردم داغدیدگان تسلیت گفت.

پایان پیام/67037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول