اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بندرعباس: مقاومت فلسطینی همینه صهیونیست ها را از هم پاشید

امام جمعه بندرعباس گفت: مقاومت فلسطینی آن چنان درسی به متجاوزان صهیونیستی داد که آنان دیگر روی آرامش به خود نخواهند دید.

امام جمعه بندرعباس: مقاومت فلسطینی همینه صهیونیست ها را از هم پاشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نمازجمعه بندرعباس اظهار کرد: حماسه بزرگ طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی صهیونیستی را از هم پاشید و آنان دیگر قادر به ادعای قدرت در جهان نیستند.

وی با تأکید بر این که مردم فلسطین 80 سال است که در حال مبارزه با رژیمی خونخوار و غاصب است، خاطرنشان کرد: حمله غافلگیرانه اخیر بسیاری از معادلات را در زمینه مقاومت اسلامی برهم زد.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: مردم فلسطین و جبهه مقاومت در این عملیات اخیر خود بر ضد صهیونیست ها از مجموعه ای از عملیات های ترکیبی هوایی و زمینی و سایبری استفاده کرد و این اقدام مهم، قدرت پوشالی صهیونیست ها را در هم شکست.

حجت الاسلام عبادی زاده از مردم کشورهای عربی خواست تا سران خود را نسبت به واکنش مشخص و آشکار در مورد جنایات صهیونیست ها در فشار بگذارند تا رژیم منحوس صهیونیستی نتواند به جنایات خود بر علیه مردم غزه ادامه دهد.

به گزارش فارس، امام جمعه بندرعباس در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز سخنانی را به زبان عربی برای کشورهای عربی منطقه ایراد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول