اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

راهپیمایی باشکوه مردم یمن در حمایت از فلسطین

مردم یمن در حمایت از پایداری غزه، مقاومت فلسطین و در پاسخ به فراخوان جنبش حماس، راهپیمایی باشکوه خود را در استان صعده برگزار کردند.

راهپیمایی باشکوه مردم یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردم یمن صبح امروز (جمعه، ۱۳ اکتبر) با تجمعی باشکوه در استان صعده، راهپیمایی گسترده خود در حمایت از مردم غزه و اعلام همراهی با مقاومت فلسطین را آغاز کردند.

پایگاه اینترنتی شبکه «المسیره» در گزارش از این مراسم نوشت: یمنی‌ها برای اعلام حمایت از مقاومت فلسطین، پایداری غزه و در پاسخ به دعوت جنبش حماس برای بزرگداشت جمعه طوفان الاقصی به خیابان آمده‌اند.

 

 

در بیانیه راهپیمایی یمنی‌ها آمده است: «آماده مشارکت فعال و اعزام صدها هزار مجاهد برای دفاع از فلسطین هستیم»

در عراق هم صدها هزار نفر از مردم امروز در میدان التحریر تجمع کردند و در حمایت از آرمان فلسطین نماز جماعت برگزار کرده و علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات خواهند کرد.

در سراسر منطقه و جهان، کشورهای اردن، ایران، مالزی، بحرین و دیگر نقاط شاهد راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر هستند.

جناح‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش حماس هم در بیانیه‌ای از ملل اسلامی و کشورهای عربی خواسته بودند تا برای اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، امروز جمعه را به خیابان بیایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول