اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پایانه صادراتی حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه پایانه صادراتی به عنوان پشتیبان، سرمایه‌گذار و حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است، گفت: هاب صادرات محصولات کشاورزی حلقه واسط بین تولید تا بازاررسانی است.

پایانه صادراتی حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالله اسماعیلیان، مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در استان زنجان متولی که از طریق بخش خصوصی، کارهای بازار‌ رسانی، صادراتی و اقدامات مربوط به کشاورزی را مدیریت کند، وجود نداشت.

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان افزود: بعد از بهره‌برداری از هاب پایانه صادراتی در سال گذشته، مقرر شد تا چالش‌هایی که در حوزه صادرات، بازار‌رسانی داخلی وجود دارد را احصا کنیم تا به وسیله ایده‌های نو این چالش‌ها را حل و به نحوی تبدیل کنیم که در فرایند اجرا مشکلی وجود نداشته باشد.

اسماعیلیان با اشاره به برگزاری رویداد زیتون بیان کرد: رویداد زیتون بعد از گیلاس و زردآلو، سومین رویدادی است که در  محل پایانه صادراتی برگزار می‌شود و محوریت امسال نیز همان رویداد زیتون بود.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه رویداد زیتون برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود، بیان داشت: هدف این است تا مشکلاتی همچون محیط زیست، پساب، بسته‌بندی، بازار‌ ریانی را به چالش کشیده چرا که بهترین ایده‌ها جذب و تبدیل به عمل خواهند شد.

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در زمینه زیتون، ۱۲۰ دانشجو، استاد دانشگاه و کشاورز در رویداد زیتون حضور دارند، گفت: پایانه صادراتی به عنوان پشتیبان، سرمایه‌گذار و حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی اذعان کرد: هاب صادرات محصولات کشاورزی حلقه واسط بین تولید تا بازار رسانی است.

اسماعیلیان همچنین در ارتباط با نمایشگاه صادرات ایران به روسیه نیز بیان داشت: این اقدام جدید است و به  جای اینکه ما سراغ مشتری برویم، مشتری سراغ ما آمده است.

مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین همکاری با روسیه است، اذعان کرد: روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، عمان جزو شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صادرات به روسیه هستند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول