اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ثبت جهانی «رباط‌قِلی» از دستاوردهای دولت است

فرماندار جاجرم گفت: در ۲ سال دولت سیزدهم، جاجرم در مدار پیشرفت قرار گرفته است که ثبت جهانی رباط‌قلی یک از نمونه‌ها است.

ثبت جهانی «رباط‌قِلی» از دستاوردهای دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مصطفی حاج زاده، فرماندار شهرستان جاجرم، در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان اظهارکرد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان‌شمالی برکات زیادی برای مردم به همراه داشت که موجب آبادانی و توسعه استان شد.

وی گفت: خوشبختانه شهرستان جاجرم در مسیر توسعه قرار دارد و بسیاری از حوزه ها در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشته که می توان به میزان قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری در سال جاری در رشته های پزشکی،پیراپزشکی، فرهنگیان و دانشگاه های معتبر کشور اشاره کرد.

فرماندار جاجرم افزود: افتتاح مجتمع شهیدآوینی، حضور هنرمندان در جشنواره های استانی و ملی و کسب رتبه های گوناگون و ثبت کاروانسرای رباط قلی در فهرست جهانی یونسکو از جمله دست آوردهای فرهنگی شهرستان در چند ماه گذشته است.

حاج‌زاده تصریح کرد: در دو سال گذشته اولویت ما در تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده و در حال حاضر عملیات عمرانی پروژه هایی همچون ساختمان فرمانداری، ساختمان اداره تعزیرات و ساختمان اداره ثبت اسناد بعد از سالها توقف مجددا آغاز شده که امیدواریم در آینده ای نزدیک مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: در ماه پایانی سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که ساز و کار هیئت های اجرایی شکل گرفته و انتظار داریم مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان طبق قانون تمامی امکانات خود راجهت هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

حاج زاده تصریح کرد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید تا شروع دهه فجر سال جاری هر دستگاه دو پروژه برای شهرستان تعریف کنند و ضمن ایجاد امید در جامعه نسبت به جلب مشارکت مردم و حضور پرشور در انتخابات تلاش نمایند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول