اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لارستان با مجتمع‌کم‌نظیر طوبی میزبان فوتسال ایران و روسیه می شود

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی طوبی لارستان گفت: مجتمع خیرساز طوبی لارستان یک ظرفیت کم نظیر در کشور است با برنامه ریزی های انجام شده دو بازی دوستانه بین تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه در این مجموعه برگزار خواهد شد.

لارستان با مجتمع‌کم‌نظیر طوبی میزبان فوتسال ایران و روسیه می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، همزمان با دومین دور سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس،شهرستان لارستان میزبان وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح مجتمع خیرساز طوبی بود.

کیومرث هاشمی در افتتاح این مجتمه اظهار داشت: خداراشاکرم‌که توفیق حضور در جمع مردم لارستان را پیدا کردم، مجموعه طوبی لارستان یک مجموعه‌کم نظیر ورزشی کشور است که توسط نیک اندیش مرحوم منیری احداث شده است، این مجتمع یک مجموعه فرا ملی و بین المللی است که می تواند برای مسابقات مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به پاس قدردانی از زحمات نیک اندیش بزرگوار و بهره مندی از ظرفیت های این مجموعه، بازی فوتسال تیم ایران و روسیه در ۲۷ و ۲۸ آذر را در این شهر و مجتمع طوبی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: این خدمات مستحق دیده شدن است و ما دست بوس این خیرین هستیم و به این کار بزرگ‌ افتخار می کنیم، به دنبال این هستیم که خیرین را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به امکانات این مجموعه‌عنوان داشت: این مجموعه با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی از جمله سه سالن سینمایی، استخر، جاده پیاده روی و... شایسته برگزاری رویدادهای ورزشی ملی است.

به گزارش فارس،این ورزشگاه در زمینی به مساحت حدود ۶ هکتار و با ۱۸ هزارمترمربع زیربنا، در سه طبقه ساخته شده و گنجایش جمعیت ۳ هزار نفری را دارد.

در مجتمع فرهنگی ورزشی منیری لارستان، جایگاه ویژه جانبازان و معلولین نیز تعبیه شده و همچنین جایگاه مهمانان ویژه، فیلم برداران، صدا و سیما نیز برای پوشش برنامه ها و مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی به صورت جداگانه تعبیه شده است.

مجتمع منیری به گونه ای طراحی شده که به راحتی بتوان در آن مسابقات بین المللی برگزار کرد.

این ورزشگاه دارای ۴ رختکن  بوده و علاوه بر سالن اصلی  دارای سالن های کشتی، بدنسازی، تنیس، استخر آب درمانی، سه سینما، شهر کتاب ویژه بزرگسالان و کودکان است.

در محوطه مجموعه  نیز یک رینگ پیاده روی ۱۲۰۰ متری و یک رینگ دوچرخه سواری احداث شده است.

برای احداث ورزشگاه ۳ هزار نفری منیری لارستان بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش فارس، وزیر ورزش در ادامه برنامه‌های سفر خود، سالن یک هزار نفری خیرساز روستای کوره را افتتاح می‌کند و بازدیدی نیز از مجموعه ورزشی  محبی شهر گراش و مجموعه ورزشی خیرساز شهر جویم خواهد داشت.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول