اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد: با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به‌کار خواهیم بست

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اینجانب طبق آنچه مقام معظم رهبری در متن حکم اشاره فرمودند، هم به این منصب افتخار می کنم و هم به شکرانه این نعمت بزرگ، خودم و همکارانم کمر همت خواهیم بست و تمام توان خود را در اجرای منویات حضرت آقا مبذول خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد: با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به‌کار خواهیم بست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در صحن امام علی(ع) این مسجد برگزار شد، عنوان کرد: از اعتماد مقام معظم رهبری که پس از تحمل سی سال قربت و مشکلات جنبی آن در قفقاز، تولیت این مسجد مقدس و مکان نورانی را به این حقیر مرحمت فرمودند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم و از دور دست مبارک ایشان را می‌بوسم.

وی بیان کرد: به حضور محترم آیت‌الله وافی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان که در طول مسئولیت‌شان، خدمات شایان و چشمگیری را ارائه کرده‌اند، خسته نباشید عرض میکنم و به همه عزیزان و همکاران و خادمان مسجد مقدس جمکران «شکرالله سعیکم» می‌گویم.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اطمینان خاطر می‌دهم این خط مبارکی که تا کنون ریل گذاری شده را به حول قوه الهی و توجه حضرت بقیه الله(عج) ادامه خواهیم داد و پیوسته از رهنمودهای مراجع معظم تقلید، علمای بزرگوار، اهل فرهنگ و نظر، اصحاب ادب و قلم و نخبگان بهره‌مند خواهیم شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مسجد مقدس جمکران در نگاه رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان پایگاه عظیم تشیع تعریف شده و عملاً هم به حمدالله مرکز تردد و حضور همه شیعیان از همه کشورهای اسلامی است، این حقیر طبق آنچه که معظم له در متن حکم اشاره فرموده‌اند، هم به این منصب افتخار میکنم و خودم و همه همکاران عزیزم کمر همت خواهیم بست و همه توانمان را در این امر به کار خواهیم گرفت.

حجت‌الاسلام اجاق‌نژاد مطرح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی، از ظرفیت حوزه‌های علمیه و مساعدت‌های مسئولان کشور و همه کسانی که مایلند در صف خادمان این مسجد مقدس قرار بگیرند، استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم ان شا الله همه باهم، با خدمت صادقانه و خالصانه در آستان نورانی مسجد مقدس جمکران، بتوانیم رضایت ولی امر مسلمین که حاکی از رضایت حضرت ولیعصر(عج) است، را جلب کنیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول