اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

احیای پروازهای فرودگاه شهرکرد بر اساس مصوبات سفر رئیس‌جمهور

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمان برقراری پروازهای فرودگاه شهرکرد، پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

احیای پروازهای فرودگاه شهرکرد بر اساس مصوبات سفر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی گفت: با توجه به ابعاد و پهنای باند فرودگاه شهرکرد، در سال‌های اخیر از پرواز هواپیماهای پهن پیکر محروم بودیم بنابراین، یکی از مهم‌ترین مشکلات این فرودگاه توسعه آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه پرواز‌های فرودگاه شهرکرد، ادامه داد: این فرودگاه با توجه به امکانات خوبی که دارد باید به تمام استانداردهای روز تجهیز شود و در این راستا باید اقدامات لازم برای پروژه توسعه فرود هواپیماهای باربری و مسافران بیش از ۱۵۰ نفر انجام شود.

وی بیان کرد: برای تعمیر هواپیماهای معتبرترین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بخش خصوصی کمک گرفته شود تا با مختصر تسهیلات و سرمایه هواپیما به چرخه بار و مسافر برگردد‌.

منزوی اضافه کرد: بر اساس مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، باید روزی یک سفر به صورت مستمر داشته باشیم و ریسک خالی ماندن صندلی‌ها توسط استان پشتیبانی شود که تا کنون مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر پروازهای باری و مسافری، به دنبال سفرهای تجاری هستیم، اظهار کرد: برای پروازهای حج عمره شرایط مهیا است اما باید تعداد و برگشت زائران به شهرکرد با مدیر حج و زیارت پیگیری هماهنگ شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: پرواز کویت استقبال خوبی دارد و در سال‌های اخیر صادرات چمدانی به این کشور آمار خوبی را به خود اختصاص داده بود و به زودی با ورود سرمایه‌گذار برای تعمیر هواپیما، پرواز به سمت این کشور راه اندازی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول