اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیاردی نافرجام در الیگودرز

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف ۲۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان الیگودرز خبر داد.

کلاهبرداری ۲۵۰ میلیاردی نافرجام در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، سردار یحیی الهی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی مراجعه ۳ شهروند الیگودرزی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با ترفند انجام معاملات تجاری با سود مشارکتی مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه مطلع شدند که متهم با ترفندهای خاص با شکات تماس می‌گیرد و پس از طرح دوستی و جلب اعتماد آنان، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از این ۳ شهروند کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی ۲ کلاهبردار را در شهرستان الیگودرز شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

الهی در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران و افراد سودجو که پلیس با اشراف اطلاعاتی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد، به افراد ناشناس اعتماد نکنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول