اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جاده قائمیه شهرستان کوهچنار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فاز اول جاده قائمیه به راهدار بازدید می کند. محور قائمیه به راهدار 17 کیلومتر است که حدود 10 کیلومتر آن در شهرستان کوه‏چنار و مابقی در شهرستان کازرون قرار دارد.

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جاده قائمیه شهرستان کوهچنار

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهچنار، شهرستان کوه چنار در روز پنجشنبه میزبان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بهره برداری از پروژه‌ها و بازدید از مناطق مختلف شهرستان در کنار بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خواهد بود. 

در بخش دیگری از این سفر دو مدرسه شهید امینی الیاس آباد و شهید رزمجویی در روستای مظفر آباد همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری خواهد رسید. 

مدرسه سه کلاسه شهید امینی الیاس اباد با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و و اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و مدرسه سه کلاسه شهید رزمجویی مظفرآباد با زیربنای ۲۸۰ متر و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد. 

پیگیری تکمیل محور قائمیه به راهدار، اعتبار ساخت مجتمع اداری شهرستان، احداث پست برق منطقه‌ای، احداث طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری، نهضت ملی مسکن، راههای بین باغات، پیگیری پروژه های عمرانی، بهداشتی، خدماتی، ورزشی و... در سفر هیئت دولت به استان و شهرستان انجام خواهد گرفت.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول