اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پوشش ۷۸ هزار گلستانی در صندوق بیمه کشاورزان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گفت: در حال حاضر ۷۸ هزار بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزان در استان گلستان تحت پوشش هستند.

پوشش ۷۸ هزار گلستانی در صندوق بیمه کشاورزان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن قدیمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۷۸ هزار بیمه شده صندوق اجتماعی کشاورزان در استان گلستان تحت پوشش هستند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۹۰۰ مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در استان گلستان هستند که در سال گذشته ۸ هزار و ۶۰۰ بیمه شده جدید به صندوق استان اضافه شده است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان گلستان تصریح کرد: ۳۶۴ هزار و ۲۸۴ نفر در استان گلستان جزء جامعه هدف ما هستند که به دلایل مختلف تاکنون بخشی از این جامعه از این بیمه استفاده کردند.
قدیمی بیان کرد: تمامی افراد بین ۱۸ تا ۵۰ سال سن ، روستاییان، عشایر و کشاورزان ساکن و غیرساکن روستا، ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، کارگران فضلی و استادکاران، زنان خانه‌دار، رانندگان حمل و نقل بار و مسافر بین شهری و ... می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.
وی افزود: ۷۰ درصد حق بیمه افراد تحت پوشش این صندوق توسط دولت انجام می‌شود که در سال جاری پیش‌بینی ما بیمه شدن ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر است که در ۶ ماه نخست امسال ۴ هزار و ۲۰۰ نفر تحت پوشش قرار گرفتند.
قدیمی تاکید کرد: از این تعداد بیمه شده ۵۲ درصد آقا و ۴۸ درصد بانوان هستند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان تاکید کرد: عدم پرداخت مطالبات کشاورزان در موضوع خرید تضمینی گندم باعث تاثیر منفی در درآمد کشاورزان داشته و به طور طبیعی تمایل کشاورزان برای بهره‌مندی از بیمه کمتر خواهد شد.
قدیمی بیان کرد: هشت سطح شغلی در این صندوق مورد هدف است که بر اساس مبالغ درآمدی بیمه شدگان، می‌توانند از خدمات صندوق استفاده کنند که حق بیمه می‌تواند به صورت سه ماهه، ۶ ماهه و یا به صورت یک ساله پرداخت شود.
وی افزود: سعی مدیران صندوق بر این است طی ۲ سال آینده مستمری صندوق بیمه کشاورزان با بیمه تامین اجتماعی برابر شود.
پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول