اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زمین لرزه سنقر و جوانرود؛ هیچ‌گونه تلفات جانی و خسارت مالی قابل توجهی نداشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در زمین‌لرزه شب گذشته شهرستان‌های سنقر و جوانرود، خوشبختانه هیچ‌گونه مصدوم و تلفانی جانی و خسارات مالی قابل توجهی گزارش نشده است.

زمین لرزه سنقر و جوانرود؛ هیچ‌گونه تلفات جانی و خسارت مالی قابل توجهی نداشت

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله‌ 3.6 ریشتری بخش سطر در شهرستان سنقر و کلیایی و زلزله‌ 3.2 ریشتری شهرستان جوانرود، 4 تیم ارزیاب به مراکز زلزله‌ اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در بررسی‌های صورت گرفته از مناطقی که تحت تأثیر این زلزله‌ها بودند، خوشبختانه هیچ‌گونه مصدو و تلفات جانی و خسارات مالی قابل توجهی گزارش نشده است.

زلزله اول در بخش سطر شهرستان سنقر و کلیایی به بزرگی 3.6 در عرض جغرافیایی 34.796 و طول جغرافیایی 47.351 با عمق 8 کیلومتری در ساعت 22:44 نوزدهم مهرماه به وقوع پیوست.

بعد از آن در ساعت 22:57 نوزدهم مهرماه، شهرستان جوانرود با زلزله‌ای به بزرگی 3.2 ریشتر در عرض و طول جغرافیایی 34.763 و 46.402 با عمق 10 کیلومتری لرزید.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول