اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران

آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران با حضور جانشین و جمعی مسوولین در ناحیه دانشجویی استان خوزستان برگزار شد.

آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران با حضور جانشین و جمعی مسوولین در ناحیه دانشجویی استان خوزستان برگزار شد.

علیرضا پورحسن جانشین ناحیه دانشجویی استان خوزستان در همین ارتباط اظهار کرد: پویش «لبخند ایران» کار ویژه‌ای از جمعیت امام حسن مجتبی(ع) است که در سال ۱۳۹۵ با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی و ورود تخصصی دانشجویان در محلات حاشیه شهر تشکیل شد.

وی در ادامه بیان کرد: در پویش «لبخند ایران» دانشجویان با هدف محرومیت‌زدایی در محلات حاشیه شهر اهواز حضور یافته و خدمت می‌کنند.

جانشین ناحیه دانشجویی استان خوزستان عنوان کرد: همچنین اولین دوره پویش «لبخند ایران» سال گذشته اجرا شد و حدود ۷۰۰ دانشجو در ۲۶ گروه شرکت داشتند. این پویش در همه شهرستان های استان خوزستان و در اقصی نقاط ایران برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال مبنا را بر مشارکت یک‌هزار دانشجو و درگیری ۴۰ گروه جهادی در این طرح گذاشته‌ایم.

پورحسن اضافه کرد: عرصه‌های فعالیت سال گذشته پویش «لبخند ایران» در چهار عرصه‌ آموزشی تربیتی، فرهنگی، فنی عمرانی و بهداشت و درمان بوده و امسال عرصه کتابخوانی و ورزش نیز به عرصه‌های سال گذشته اضافه شده است.

جانشین ناحیه دانشجویی استان خوزستان در پایان تاکید کرد: فعالیت‌های این پویش در دانشگاه‌ها تا آخر مهرماه خواهد بود و فعالیت‌های جهادی در حاشیه شهرها نیز از اول آبان ماه آغاز می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول