اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

وزیر آموزش و پرورش در راستای سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به فارس وارد شیراز شد و مورد استقبال مسئولین این استان قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش وارد شیراز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا مراد صحرایی امشب از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب وارد شیراز شد و مورد استقبال جمعی از مسئولین استانی قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای سفر خود با حضور در حرم احمد بن موسی علیه السلام، پس از زیارت حضرت شاهچراغ(ع) بر سر مزار شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ حاضر شد و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام این شهدا و سایر شهدای استان فارس ادای احترام کرد.

صحرایی در ادامه این سفر به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید خواهد کرد، وی در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سوالات و مطالبات آنها پاسخ خواهد داد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در ادامه سفر خود در همایشی با حضور جمعی از فرهنگیان و همچنین جمعی از دانش آموزان شیراز شرکت و با انها دیدار و گفتگو خواهد کرد.

گفتنی است: بازدید از چند اموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و ...، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول