اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۰ مشاور املاک غیرمجاز در غرب استان تهران پلمب شد

مدیر راه و شهرسازی غرب استان تهران از پلمب ۱۸ مشاور املاک غیرمجاز در شهرهای قدس و ملارد و ۱۲ مشاور املاک غیرمجاز در شهریار خبر داد.

۳۰ مشاور املاک غیرمجاز در غرب استان تهران پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن محمدزاده مدیر راه و شهرسازی غرب استان تهران اظهار کرد: در دور اول ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز در شهرهای قدس و ملارد ۱۸ مشاور املاک پلمب شد.

وی افزود: روز گذشته و در جریان دور دوم گشت‌های مشاور املاک با حضور علیرضا مهلی نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه املاک و مستغلات کشور، معاونین فرمانداری شهریار و روسای ادارات صنعت و معدن، اماکن و تعزیرات، نماینده دادستانی شهریار، رئیس اتاق اصناف و قاضی تعزیرات ۲۵ بازرسی انجام و ۱۲ بنگاه غیرمجاز در شهریار پلمب شد.

محمد زاده در پایان تصریح کرد: ساماندهی بازار اجاره در غرب استان از الویت‌ها و دغدغه‌های راه و شهرسازی است و در این خصوص همکاری بسیار خوبی نیز با نهادها و سازمان‌های مرتبط شکل گرفته و همه عزیزان یاری رسان ما در راستای خدمت به مردم هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول