اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: امنیت منطقه در گرو امنیت ایران است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است و نیروهای انتظامی کشور ما حافظ منطقه غرب آسیا هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران: امنیت منطقه در گرو امنیت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی استان مازندران و شهرستان‌ها، اظهار کرد: نیروهای انتظامی حافظ امنیت، بدانند که امروز امنیت منطقه به نظام جمهوری اسلامی گره خورده است و اگر بااقتدار باشند پشت یک منطقه گرم است.

وی با اشاره به پیروزی و موفقیت طرح طوفان‌الاقصی در مقابل رژیم صهیونستی، افزود: اسرائیل غاصب در در عمر ۷۵ ساله خود چنین عملیات قاطع و فاجعه بزرگی را ندیده بود.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با بیان اینکه نیروهای انتظامی کشور ما حافظ منطقه غرب آسیا هستند، بر ضرورت هم‌گرایی و هم‌افزایی در انجام فعالیت‌ها تاکید و تصریح کرد: باوجود اینکه در اواخر شهریور ماه امسال دشمنان انقلاب چیزهای دیگری را ساز کرده بودند، نیروهای انتظامی مقتدرانه با جریان باطل و مزدور اغتشاشات مقابله کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان بر لزوم رسیدگی به معیشت نیروهای انتظامی و توجه به امکانات سازمانی نیروی انتظامی تاکید و عنوان کرد: باید حواس جمع باشد چرا که ممکن است باوجود ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی خورده باز شیطنت‌ها را در کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران تکرار کند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول