اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ارائه گزارش وزیر علوم از حوزه آموزشی و پژوهشی کشور

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر علوم گزارشی از عملکرد حوزه آموزشی و پژوهشی کشور به اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی ارائه کرد.

ارائه گزارش وزیر علوم از حوزه آموزشی و پژوهشی کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه این شورا اظهار داشت: همانطور که شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است در راستای موضوعات علم و فناوری و فرهنگی اجتماعی سیاست‌گذاری و اسنادی را مصوب کند؛ موظف است به نظارت، راهبری و ارزیابی مصوبات نیز بپردازد.

وی با اشاره به دستور جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دستور جلسه امروز ارائه گزارش دقیق و تفصیلی وزیر علوم بود، محمدعلی زلفی گل گزارش مفصلی مبتنی بر آمار از حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی وزارت علوم ارائه داد.

خسروپناه بیان کرد: پس از ارائه این گزارش، ۱۷ نفر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نقد و نظرهایی خود را بیان کردند، برخی از اعضا از گزارش وزیر علوم تقدیر و برخی نقدها و پیشنهاداتی داشتند، وزیر علوم نیز درخواست‌هایی درباره سیاست‌گذاری در حوزه‌های آمایش سرزمینی و آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی مطرح کرد.
در نهایت مقرر شد موضوعات در ستاد علم و فناوری بررسی‌ شود تا سیاست‌گذاری‌های مورد نیاز وزیر علوم صورت گیرد، همچنین نتیجه این اقدامات به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول