اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دستگاه‌های دولتی خراسان‌شمالی موضوعات خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار نکرده‌اند

استاندار خراسان‌شمالی با ابراز گلایه از اینکه دستگاه‌های اجرایی درصدد بومی‌سازی موضوعات خود و محول کردن آن به شرکت‌های دانش‌بنیان نیستند، گفت: با حضور جمعی از نخبگان و تولیدکنندگان تشکلی شکل بگیرد تا موضوع‌یابی حوزه‌های مختلف در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیگیری قرار گیرد.

دستگاه‌های دولتی خراسان‌شمالی موضوعات خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان واگذار نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در بازدید از پارک علم‌وفناوری خراسان‌شمالی اظهارکرد: پارک علم‌وفناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جمعی از نخبگان یکی از محورهای مهم رشد و توسعه استان تلقی می‌شود.

وی گفت: ارتقای جایگاه پارک علم‌وفناوری به سطح دو و افزایش صادرات از سوی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از مهم‌ترین توفیقات این پارک است.

استاندار خراسان‌شمالی با ابراز گلایه از اینکه دستگاه‌های اجرایی درصدد بومی‌سازی موضوعات خود و محول کردن آن به شرکت‌های دانش‌بنیان نیستند، افزود: با حضور جمعی از نخبگان و تولیدکنندگان تشکلی شکل بگیرد تا موضوع‌یابی حوزه‌های مختلف در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیگیری قرار گیرد.

حسین‌نژاد اظهار داشت: سال گذشته به تمام دستگاه‌های اجرایی،  احصای تمام موضوعات و مشکلات و گردآوری آن در قالب یک کتابچه خواسته شد اما تا کنون جمع‌بندی لازم از دستگاه‌های اجرایی مشاهده نشده است.

وی به نوزدهم مهرماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان هم اشاره کرد و افزود: پایه‌گذاری رشد و توسعه استان با سفر مقام معظم رهبری به استان رقم خورد و با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مهم ایشان توجه ویژه به حوزه کشاورزی و گردشگری بود امیدواریم این روند تسریع یابد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول