اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده دموکرات: مجلس نمایندگان آمریکا فلج شده است

یک نماینده دموکرات کنگره با حمایت از طرح کمک همزمان آمریکا به تل‌آویو و اوکراین گفته است که مجلس نمایندگان آمریکا در حال حاضر فلج شده است.

نماینده دموکرات: مجلس نمایندگان آمریکا فلج شده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریچی تورس»، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایده «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برای کمک همزمان به اوکراین و رژیم صهیونیستی با این استدلال که ایالات متحده آمریکا برای کمک به مردم و محافظت از آنها تعهد اخلاقی دارد ،حمایت کرد و به مخالفت با مسئله مقاومت جمهوری‌خواهان در برابر این طرح پرداخت.

به گزارش «ای‌بی‌سی‌ نیوز» ریچی تورس با اشاره به اقدامات غافلگیرانه اخیر حماس علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که به رغم تمام مخالفت‌های مطرح شده از سوی جمهوری‌خواهان علیه طرح بایدن، ارائه لایحه‌ای که در آن ارائه کمک هم به رژیم صهیونیستی و هم اوکراین لحاظ شود، مورد تأیید اوست.

تورس در حمایت از طرح بایدن در زمینه تأمین مالی هر دو طرف درگیر در جنگ گفت: «بحران در حال آشکار شدن است و این وضعیت، ضرورت جدی را برای نمایندگان جمهوری‌خواه مجلس ایجاد می‌کند تا به سرعت تصمیم بگیرند که چه کسی پس از برکناری تاریخی کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کشور شود».

وی با اشاره به اهمیت این موضوع در تداوم ارائه کمک های نظامی به اوکراین و رژیم صهیونیستی گفت : «بدون رئیس مجلس نمایندگان، این مجلس هیچ قدرتی برای تصویب قانون نخواهد داشت و عملاً در این شرایط مجلس نمایندگان آمریکا فلج خواهد بود».

تورس در بخشی از صحبت‌هایش به افزایش یهودستیزی در ایالات متحده اشاره کرده و در باب تشدید این احساسات ضد رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی نیز ابراز نگرانی کرد.

زمانیکه خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز از تورس در مورد توانایی آمریکا جهت حمایت همزمان از رژیم صهیونیستی و اوکراین در قالب ارائه کمک‌های نظامی پرسید، وی توضیح داد: «ما قدرتمندترین کشور روی زمین هستیم و مردم به ایالات متحده به چشم رهبر جهان آزاد می‌نگرند. ما موظفیم تا جایی که در توان داریم از مردم در برابر جنایات علیه بشریت محافظت کنیم».

اظهارات تورس در حالی مطرح می شود که طبق آخرین گزارشات به دست آمده تحت تأثیر جنایات نیروهای رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بیش از ۹۵۰ فلسطینی از زمان آغاز درگیری‌ها در غزه به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول