اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی با عملیات موفق «طوفان الاقصی» سرعت گرفت‌

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم گفت: مقاومت هر روز قدرتمندتر شده و رویای ملت‌های منطقه را در شکستن هیبت ‌پوشالی رژیم صهیونیستی بیشتر محقق می‌کند تا شاهد تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در امتداد وعده صادق الهی باشیم.

نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی با عملیات موفق «طوفان الاقصی» سرعت گرفت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معصومه آمره در واکنش به حرکت‌های جبهه مقاومت فلسطین اظهار کرد: عملیات موفق طوفان الاقصی پیامد ۷۵ سال نقض دائمی حقوق مشروع مردم فلسطین و سیاست تهاجمی و کودک کشی رژیم غاصب اسرائیل است.

وی اضافه کرد: گروه‌های مقاومت امروز نشانه‌های پایان این غده سرطانی و رژیم کودک کش را ترسیم کردند و برای امت اسلام افتخار آفریدند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم عنوان کرد: صهیونیست‌ها شاهد غافلگیری بودند که این فقط شامل آنها نمی‌شود بلکه برخی دولت‌های وابسته در منطقه که طی ماه‌ها و سال‌ها دنبال برقراری روابط عادی با صهیونیست‌ها هم بودند غافلگیر شده و در این بازی باختند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز محقق شد ثمره تلاش مستمر و مسیر مقدس است که با خون های پاک شهیدان به ویژه حاج قاسم سلیمانی و عماد مغنیه و دیگر شهیدان جبهه مقاومت است.

آمره با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی علاوه بر یک عملیات در دنیای واقعی یک طوفان نیز در فضای مجازی برای دفاع از فلسطین به پا کرد، گفت: نباید رسانه‌ها فرصت دهند تا رژیم غاصب جای ظالم و مظلوم را تغییر دهد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول