اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آزادی پنج زندانی قم در جشن تولد شهید مهدی زین‌الدین

جشن سالروز تولد شهید مهدی زین‌الدین با حضور و همراهی زندانیان استان قم و خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس برگزار و در این جشن پنج زندانی آزاد شدند.

آزادی پنج زندانی قم در جشن تولد شهید مهدی زین‌الدین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در جشنی که به مناسب سالروز تولد شهید مهدی زین الدین در زندان مرکزی قم برگزار شد، سردار سید جواد هاشمی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و از هم رزمان شهید مهدی زین الدین، علی اصغر رنجبر مدیرکل زندان‌های قم و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.

خاطره‌گویی سردار سید جواد هاشمی و حسین کاجی از راویان هشت سال دفاع مقدس موجب آشنایی بیشتر زندانیان با شهدای دفاع مقدس شد و در این جشن باشکوه، مادر شهید مهدی زین الدین بصورت تلفنی با زندانیان گفت‌وگو کرد و از آن‌ها بابت برگزاری این جشن تشکر کرد.

در ابتدای این مراسم نیز قاسم مقدمی قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات کشورهای اسلامی به قرائت قرآن پرداخت و برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله مولودی خوانی، اجرای سرود توسط زندانیان و توزیع ۳۰ کیلو کیک تولد و میوه در بین زندانیان انجام شد.

در پایان این مراسم، ۵ نفر از زندانیان که واجد شرایط قضایی بودند با همکاری سازمان زندان‌ها و مسئولان مربوطه به نام مبارک شهید مهدی زین الدین از زندان قم آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

پایان پیام/78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول