اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحوثی: با صدها هزار رزمنده از فلسطین دفاع خواهیم کرد

رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که غرب و آمریکا می‌خواهند دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشورهای عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.

الحوثی: با صدها هزار رزمنده از فلسطین دفاع خواهیم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله بعد از ظهر امروز سه‌شنبه تأکید کرد که غرب و آمریکا پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند تا بتواند همچنان به اشغالگری ادامه دهد.

شکبه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، عناوینی که غرب در زمینه حقوق و آزادی مطرح می‌کند، در خصوص ملت فلسطین، هیچ ارزش و اعتباری ندارد؛ زیرا کشورهای غربی کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیستها را مجاز می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه غرب، دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جرایم در قبال ملت فلسطین باز گذاشته است، تصریح کرد: غرب می‌خواهد دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشورهای عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیستها نشان داده است که سران غرب هم جنایتکاران ظالمی هستند که به هیچ چیز باور ندارند، خاطر نشان کرد: غرب تصور می‌کند که جامعه بشری به اندازه‌ای احمق است که عناوین فریبکارانه آنان را که در سیاست به کار می‌برند، باور می‌کند.

الحوثی با بیان اینکه طی هفتاد سال گذشته نهادهای مدعی حقوق بشر و صلح هیچ کمکی به ملت فلسطین نکرده‌اند، عنوان داشت: گرایشات شورای امنیت و قطعنامه‌های آن، هیچ سودی برای فلسطین نداشته و از زنان و کودکان آنان حمایت نکرده است.

عادی‌سازی روابط باعث نابودی مسئله فلسطین می‌شود

رهبر انصارالله ادامه داد: آمریکا و رژیمهای اروپایی به دنبال تحمیل این معادله هستند که دشمن صهیونیستی دست به قتل و غارت بزند و ملت فلسطین هم هیچ واکنشی نداشته باشد. آنها از طریق عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی به دنبال نابودی مسئله فلسطین هستند.

وی اقدام جهادی را تنها راه برای اخراج اسرائیل از فلسطین دانست و گفت: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ و مهم است که در چارچوب حق مشروع ملت فلسطین برای مقابله با دشمن ظالم و اشغالگر است.

الحوثی با تأکید بر اینکه مسلمانان نباید نظاره‌گر ملت فلسطین باشند و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی حمایت کنند، خاطر نشان کرد: باید از طوفان الاقصی حمایت کرد و مسلمانان موضع روشنی در این زمینه اشته باشند. سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب کجا هستند؟ چرا موضع جدی نمی‌گیرند؟.

وی همچنین تأکید کرد: امیدوار بودیم که در کنار فلسطین باشیم. اگر شرایط فراهم باشد ملت ما با صدها هزار رزمنده از فلسطین دفاع خواهد کرد. با محور مقاومت در هماهنگی کامل هستیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول