اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام متفاوت مدارس کهگیلویه در پاسداشت روز جهانی پست

مدارس شهرستان کهگیلویه همزمان با سراسر کشور در روز جهانی پست با برگزاری کارگاه آموزش نامه‌نگاری با حضور در اداره پست و دعوت از کارکنان اداره پست و مامورین پست شهری و روستایی در مدارس روز جهانی پست را گرامی داشتند.

اقدام متفاوت مدارس کهگیلویه در پاسداشت روز جهانی پست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به جهت پاسداشت روز جهانی پست، برخی از مدارس این شهرستان با حضور در اداره پست، و دعوت از کارکنان این اداره در مدارس، این روز را گرامی داشتند.

غلام آذربارگون رئیس اداره پست شهرستان ضمن تشکر و قدر دانی از مجموعه هنرستان دهدشت گفت: آشنایی اقشار مختلف جامعه با خدمات اداره پست و نحوه صحیح ارسال مرسولات پستی می‌تواند نقش بسیار مهمی در سهولت ارائه خدمات اداره پست به شهروندان داشته باشد و در هزینه‌های مادی و وقت آن‌ها صرفه جویی شود.

وی نقش دبیران و آموزگاران را برجسته خواند و از زحمات کادر مدارس تقدیر وتشکر کرد و گفت: بازدید شما به ما دلگرمی داده و خستگی را از ما دور کرده است.

در این بازدید دانش آموزان با نحوه آدرس نویسی و کاربرد کد پستی ۱۰ رقمی آشنا شدند.

کارکنان پست توضیحاتی را در مورد چگونگی دریافت و ارسال مرسولات پستی برای دانش‌آموزان ارائه دادند و آن‌ها را از نزدیک با مراحل مختلف ارسال مرسوله‌های پستی آشنا کردند.

هم‌چنین مدرسه حضرت زینب(س) دهدشت به مناسبت روز جهانی پست کارگاه آموزشی نگارش نامه و نحوه ارسال ٱن را به دانش آموزان آموزش داد و با این کار نقش اداره پست را اجتماع پر رنگ جلوه دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول