اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکذیب مسدود شدن میدان کلبه به مدت ۴ سال

شهردار شیراز ضمن تکذیب کامل مسدود شدن میدان کلبه گفت عملیات عمرانی ایستگاه کلبه کمتر از ۲ سال طول می کشد و این میدان مسدود کامل نمی‌شود.

تکذیب مسدود شدن میدان کلبه به مدت ۴ سال

محمد حسن اسدی، شهردار شیراز در گفتگو با خبرگزاری فارس در این باره گفت: در خط دو مترو آخرین ایستگاه کلبه سعدی است و ما از میدان آزادی به سمت کلبه، عملیات اجرایی ایستگاه میدان قائم (اطلسی) و چهار راه ادبیات را شروع کرده ایم. ایستگاه کلبه سعدی را به دلیل عملیات لوله گذاری دروازه قرآن و پل پیرنیا شروع نکردیم. معمولا هم تا ۱۵ مهرماه هرسال هم اجاره حفاری نمی دهیم.

اسدی ادامه داد: ساخت ایستگاه کلبه باید هرچه سریعتر شروع شود تا بتوانیم حداکثر ظرف ۲ سال به پایان ببریم. اما اینکه گفته می شود ۴ سال مسدود است اصلا واقعیت ندارد و کاملا کذب است.

طرح ترافیک به شکلی طراحی شده که مزاحمت کمتری برای مردم داشته باشد

وی تأکید کرد: عملیات عمرانی در کلبه سعدی دو سال بیشتر نیست و به شکلی هم ما طرح ترافیک این منطقه را طراحی کرده ایم و به اجرا می گذاریم که مزاحمت کمتری برای مردم داشته باشد.

شهردار شیراز تصریح کرد: محدودیت ایجاد می شود اما هیچ گونه مسدود کامل آنجا صورت نمی گیرد. من مسدود شدن به مدت چهار سال را کاملاً تکذیب می کنم. به گزارش فارس روز گذشته به نقل از معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز اعلام شد برابر مصوبه شورای ترافیک استان به منظور اجرای عملیات احداث ایستگاه خط دو قطار شهری واقع در میدان کلبه، از ۲۲ مهر ماه، میدان مذکور به مدت چهار سال مسدود می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول