اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کوتاهی در حوزه پدافند غیرعامل جرم‌انگاری می‌شود

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کوتاهی در موارد مرتبط با پدافند غیرعامل با جرم‌انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

کوتاهی در حوزه پدافند غیرعامل جرم‌انگاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر «علی ملک»، معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: امروز سازمان پدافند غیرعامل به درختی تنومند تبدیل شده و به میوه‌دهی رسیده است و در استان سمنان نیز شاهد این مهم و اقدامات بسیار خوب و جهادی هستیم.

وی تصریح کرد: کوتاهی در موارد مرتبط با پدافند غیرعامل با جرم‌انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: پدافند غیرعامل مصونیت‌بخشی و حفاظت از کشور و صیانت از مردم برابر تهدیدات و جنگ‌های ترکیبی دشمن است.

ملک بیان کرد: دشمن از طریق ایجاد نارضایتی به‌وسیله قطع برق،‌ مخاطره شیمیایی و موارد این‌چنینی به دنبال فاصله انداختن بین حکومت و مردم است.

وی تصریح کرد: در استان سمنان به‌واسطه موقعیت ژئوپلیتیکی آن، اصول پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است و در حوزه مدیریت بحران نیز ظرفیت بالایی دارد.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: برگزاری کمیته پدافند غیرعامل در درون دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با حضور صنایع و واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی دنبال شود.

ملک گفت: طرح‌های عملیاتی بسیار خوبی در حوزه پدافند غیرعامل استان سمنان تهیه و تدوین شده است که به‌صورت عملیاتی به مرحله اجرا درآید و مباحث مرتبط با آموزش نیز پیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول