اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شبکه صهیونیستی: ارتش دروغ می‌گوید، شهرک‌های اطراف غزه هنوز پاکسازی نشده‌اند

شبکه تلویزیونی کان، گزارش داد که درگیری‌ میان نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیستی در شهرک‌های اطراف غزه همچنان ادامه دارد.

شبکه صهیونیستی: ارتش دروغ می‌گوید، شهرک‌های اطراف غزه هنوز پاکسازی نشده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  شبکه تلویزیونی کان (شبکه دولتی رژیم صهیونیستی) در گزارشی از وضعیت شهرک‌های اطراف غزه گفت که بر خلاف ادعای ارتش صهیونیستی، این شهرک‌ها پاکسازی‌ نشده و نیروهای مقاومت همچنان داخل آن حضور دارند.

این شبکه گفت: «ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص پاکسازی تمامی افراد مسلح در شهرک‌های اطراف غزه دروغ است».

دنیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم موقت صبح امروز در چهارمین روز عملیات حماس به نام طوفان الاقصی مدعی شد که ارتش صهیونیستی سرانجام موفق شده همه نقاطی را که عناصر مقاومت به آن نفوذ کرده بودند، پس و تحت کنترل بگیرد. 

دنیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم موقت در پاسخ به سوالی درباره شهرک‌های مجاور غزه گفت: «همه را تحت کنترل گرفتیم. ما در حال پاکسازی محیط هستیم و همچنین پاکسازی خط مرزی. در این مرحله ما دیگر نفوذی [از جانب فلسطینی‌ها] نداشتیم. در خاک ما هم هیچ تونلی [متعلق به نیروهای فلسطینی] وجود ندارد». 

نیروهای حماس طی سه روز گذشته دست کم وارد ده شهرک مجاور غزه شدند.

سخنگوی ارتش رژیم موقت به فراخوان نیروهای احتیاط نیز اشاره کرد و گفت، «این، جنگ است. طی ۴۸ ساعت ۳۰۰ هزار نفر را فراخوان کرده‌ایم. در جنگ در کیسه خواب میخوابند و غذا را جیره بندی می‌کنند. این دیگر رزمایش نیست. ما در حال جمع آوری تجهیزاتی هستیم که در اختیار ارتش قرار بگیرد. یک مرکز برای پاسخ به تماس نیروهای احتیاط راه اندازی کرده‌ایم. کمی صبر باید به خرج داد. در نیروی هوایی همه تشکیلات و همچین نیروی زمینی آماده شده‌اند». 

همزمان فرمانده لشکر ۹۸ ارتش رژیم صهیونیستی نیز به روزنامه هاآرتص گفت در عملیات روز شنبه نیروهای عزالدین القسام، اتاق عملیات ارتش اشغالگر در نزدیکی غزه به طور کامل نابود شده و تمامی نظامیان داخل آن نیز کشته شده‌اند.

او اذعان کرد: «ضربه مهلکی خوردیم، آن‌ها آمدند و هر که سد راهشان بود را کشتند، بسیاری از غیرنظامیان را هم با خود بردند».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول