اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

کاهش هزینه های غیر ضروری، مهم ترین اولویت‌ معاونت مالی شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است،گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیر ضروری، مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

کاهش هزینه های غیر ضروری، مهم ترین اولویت‌ معاونت مالی شهرداری تهران

به گزارش فارس،لطف‌‌الله فروزنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شهری در گرو کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در عین حالیکه در راستای تسریع و بهبود هر چه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام برداریم از قفل نمودن امور نیز بپرهیزیم، زیرا بزرگ‌ترین هدف ما کسب رضایت‌مدی شهروندان پایتخت است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه‌ها گفت: هم اکنون عملکرد امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهردار تهران، است.

وی همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ابراهیم باقی،سیدمهدی هاشمی فیض آبادی به عنوان سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران منصوب شد.

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول